Tuesday 1 November 2011

"OHSEEEM Giveaway by Faqihah, Scha, Ain"





selamat pagi para blogger sekalian .  korang dh breakfirst ke ?
aku dh td lagi . mkn mee halus mix sosej . hoho . mee favourite aku tuh .
then minum air horlick panas . kenyang dh aku . mana ta kenyang gelas je 
gelas beso . haha ! memang terbaik lahh .


okay-2 aku tanak ckp pepanjang cuz aku na bgtaw yg aku ada join
GA . nh pun dia yg invited aku so aku try lah join . mana taw aku dapat . hehe .
yala dh brapa kali join tp hampa je . ngee .
tp first tuh kena letak banner GA tuh dulu . 



nice kan baner diorang b'3 nh . hehe


okay kt bawah nh list para blogger yg aku tag .

p/s : if korang na join sila lah klik link nama kt bawah nh ek .


Thanks For Reading My Entry :)

2 comments:

Post a Comment

Cukup satu komen pon jadi lahh :)
cukup-2 makan lah kata kan .