Sunday 20 November 2011

Sembuh Sepenuhnya After One Week Sakit !



Assalammualaikum and morning Ladies and gentleman :)


how are you all today ? ada sihat ka ? (mcm cina pulak ayat aku nh kan) hope korang semua sentiasa sihat lah yaa . mcm aku nh pun syukur alhamdulillah dh sembuh sepenuhnya . cuma ada rasa sejuk-2 lah . haha ! biasa lah tuh . baru na semboh kan . patner aku pun dh semboh twin aku pun dh semboh jugak . bagus lahh :) aku happy sgt-2 .


So now baru aku ada kesempatan na hapdate entrii . lama kot ta hapdate . last aku hapdate time raya haji tuh . lama jugak lah kan . haha . aku selalu guna first blog aku . lagi pun aku na promote blog aku nh biar ramai follower . haha ! ta malu dowh aku . alaa tape lah bukan selalu pun aku promote . sekali dua kala je . hehe .


Okay aku ta dapat na taip panjang-2 cuz sat lagi aku na bersiap g hospital tengok kakak aku . dia dh bersalin ke belum . jam3 pagi tadi kakak aku masuk hospital . excited jugak aku nh na taw bbg girl ke bby boy . aku harap bby girl lah . cuz aku belum ada anak buah girl lagi . yg biy dh ada 4 dh . haha . tp if bby boy tape aku redha je . cheh ! mcm aku lah pulak mak kepada bby tuh kan .


Aku na out lah dulu yaa . kang mommy aku berteriak hangus telinga aku . hahha ! korang take care okay . daa!
Thanks For Reading My Entry :)

No comments:

Post a Comment

Cukup satu komen pon jadi lahh :)
cukup-2 makan lah kata kan .